.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتخار من است كه حلال ترين حقوق را گرفتم

شمال نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر ساري با تبريك فرا رسيدن  سالروز تشكيل شوراهاي شهر و روستا به اعضاي  تمامي شوراهاي سطح كشور و استان افزود: اصولاً انتخابات  هر دوره  شوراها  بايد طوري برگزار شود كه در سالروز تاسيس اين نهاد  اعضاي جديد معرفي شوند چرا كه  نهم ارديبهشت نقطه  عطفي در نظام اداري كشور به شمار مي آيد و بايد  مورد توجه قرار گيرد.
وي با بيان اين كه  توجه  و حضور  دستگاهها در سالروز  شكل گيري شورا ها در سنوات  گذشته كمرنگ بود تصريح كرد:قرائن و شواهد نشان  مي دهد كه امسال هم اين توجه كمرنگ است بويژه تغييراتي كه در انتخابات  دوره چهارم  روي داد اين مساله را تشديد  كرد.
نقيبي ابراز اميدواري كرد دولتمردان به همان  اعتقادي كه ما اعضاي شورا ها به اين نهاد  داريم ،برسند و نقش و اهميت آن را به رسميت بشناسند.
وي با انتقاد شديد از بي توجهي رسانه اي بهمناسبت مهم سالروز تاسيس شورا ها افزود: روز شورا متعلق به 124 هزار نفر از زحمت كشان است و اگر ما كم كاري كرديم ولي ديگر همكاران ما حقيقتاً طي 6 سال  اخير زحمات زيادي كشيدند اما نه در صدا و سيما و نه در جرايد يادي از آن ها و روز  نهم  ارديبهشت نشد در صورتي كه صدا و سيما به مسايلي كم اهميت تر از اين  مي پردازد.
رئيس شوراي اسلامي مركز استان تاكيد كرد:اعضاي  شورا هاي  روستايي به رغم  كمبود ها و بدون حق الزحمه  با تمام وجود به خدمت رساني  پرداختند  ولي زحمات آنها رسانه اي نشد.
وي با اشاره به اين كه  اعضاي شورا به بهانه  انتخابات از حضور در صداو سيما محروم  مي باشند، تاكيد كرد :در اجلاس پيش روي  روساي شوراها   اين مساله را مطرح و پيگيري مي كنيم چون گزارش  عملكرد اعضاي شورا ها و شهرداران نبايد تبليغات تلقي شود بلكه  اطلاع رساني هست كه ضرورت هم دارد.

در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري 24 خرداد حماسه اي ديگر خلق مي كنيم

سخنگوي شوراي اسلامي شهر ساري در جلسه علني اين هفته شورا با اشاره به مناسبت هاي پيش رو ازجمله روز شوراها ،روز زن، روز كارگر و روز معلم ، به همه اعضاي شوراها و شهروندان، بانوان ،كارگران و معلمان جامعه اسلامي اين ايام بياد ماندني را تبريك گفت و پيشنهاد كرد : مهم ترين هديه اي كه به مناسبت روز كارگر مي توان به كارگران پرتلاش شهرداري داد ، تبديل وضعيت كارگران و رفع اين دغدغه آنهاست.
وي سپس با اشاره به توصيه هاي مقام معظم رهبري درخصوص انتخابات پيش رو مبني بر ايجاد و خلق حماسه سياسي  تاكيد نمود : تحت هر شرايطي وظيفه داريم انتخاباتي پر شور و باشكوه درمحور ولايت رقم بزنيم و مهم نيست كه چه كسي  يا كساني در انتخابات شورا و رياست جمهوري انتخاب مي شوند بلكه آنچه اهميت دارد خلق يك حماسه است.

 
آقاي شهردار خدا قوت كه رضايت مردم را جلب كرده ايد

رئيس كميسيون فني و عمراني شوراي شهر ساري با اشاره به نهم ارديبهشت روز شوراها اين روز را به همه شهروندان و اعضاي شوراها تبريك گفت و ابراز اميدواريكه با درايت و بصيرت مردم ، شوراي بعدي با توان بيشتري به ميدان بيايد
وي با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل عظيم الشان كه روز ولادت حضرت زهرا(س) سالروز تولد آن بزرگوار نيز مي باشد ياد استاد شهيد مرتضي مطهري را هم كه در دوازدهم ارديبهشت به شهادت رسيد گرامي داشت
رضايي فرح آبادي سپس به شهردار ساري بخاطر تلاش بي وقفه اي كه در جهت جلب رضايت شهروندان و تسريع در خدمت رساني به كار بسته است خدا قوت گفت و در پايان از شهرداري خواست تا نسبت به ساماندهي معابري كه هنوز مشمول اقدامات شهرداري نشدند و نيز در مورد نامگذاري كوچه هاي مناطق حاشيه اي اقدام كنند.

در جلسه اي با مديران آموزش و پرورش چالش هاي فرهنگي شهر بررسي شود

سيد مهدي احمدي با اشاره به مناسبت هاي مختلف ارديبهشت ماه اظهار داشت : علاوه بر نهم ارديبهشت سالروز تاسيس شوراها كه بايد آنرا به مردم به عنوان صاحبان اصلي اين نهاد و اعضاي شوراها تبريك عرض كنم ، 11 ارديبهشت روز جهاني كارگر است كه جا دارد آنرا به جامعه كارگري استان مازندران و شهرستان ساري بويژه كارگران شهرداري تبريك بگويم
رئيس كميسيون فرهنگي شوراي شهر ساري با تبريك ميلاد حضرت زهرا(س) و روز زن به بانوان جامعه اسلامي ،دوازدهم ارديبهشت روز معلم را نيز به معلمان شايسته تبريك گفته و پيشنهاد كرد : جلسه اي با حضور مديران آموزش و پرورش تشكيل شود تا از نزديك چالش هاي فرهنگيو آموزشي شهر را بررسي كنيم
وي ادامه داد : مساله فروشگاه رفاه همچنان معلق است و به رغم حضور ما به نمايندگي از شورا در جلسه فروشگاه رفاه ، مشكل كماكان به قوت خود باقي است لذا همكاران بايد در جلسه اي كه به اتفاق شهردار با استاندار خواهيم داشت حضور يابند تا مساله جدي تر پيگيري شود .

صالحي نيا نائب رئيس شوراي شهر ساري : پويايي كشور مرهون تلاش كارگران است

ميرصالح صالحي نيا نائب رئيس شوراي شهر ساري در جلسه علني اين شورا باگراميداشت روز زن ، روز كارگر و روز معلم ، اين ايام را به زنان مومن و مشاركت جوي جامعه اسلامي ، كارگران پرتلاش و معلمان دلسوز تبريك گفت و تصريح كرد : پويايي و زنده بودن كشور به دست كارگران ولايي و زحمت كش مي باشد
صالحي نيا با تقديراز رسانه ها كه همواره يارو ياور شورا و شهرداري بوده اند ، اعلام كرد : بنده زياد رويه تبليغاتي ندارم و در عين حال به نظم جلسات پايبندم اما جلسه قبل درلحظات پاياني به دليل ضرورتي از رئيس شورا اجازه گرفته و جلسه را ترك كردم اما خبرنگار يك نشريه از صندلي خالي من عكس گرفت ! واقعا اين كارچه معنايي دارد آيا اين رسالت رسانه اي است ؟
اين كار چه توجيهي دارد جز تخريب ؟ ! درهرحال هيچ نشاني از صداقت در آن  نيست و انتظار مي رود از اين كارها پرهيز شود .

اساس كار شوراي چهارم رسيدگي به كار هاي عقب افتاده است/ از افتخارات من اين است كه حلال ترين حقوق را گرفتم

رئيس كميسيون بودجه  و مالي شوراي شهر ساري با تبريك سالروز تاسيس نهاد مردمي شورا افزود:شورا بر اساس قانون اساسي و با راي مردم شكل گرفت و تصميمات  اين نهاد هم بايد مطابق قانون باشد لذا انتظار  اين است همان طور كه مصوبات مجلس شوراي اسلامي توسط شوراي نگهبان بررسي مي شود،مصوبات و تصميمات شورا هم توسط يك تيم كارشناسي مورد بررسي قرار گيرد.
محمد حسن محمدي كيادهي تصريح كرد : مشكل 14 ساله شورا ها اين است كه شورا هاي شهر به ميزان 40 در صد شورا شهرداري و 60 درصد شوراي دستگاههاي دولتي هستنددر حالي كه طبق اصل 103 تمامي استانداران ،فرمانداران و بخشداران ملزم به رعايت تصميمات شورا مي باشند  اما اكنون  مصوبات شورا به فرمانداري مي رود و اين يك ايراد است.
عضو شوراي شهر ساري با بيان  اين  كه  اميد هاي  زيادي به شوراي چهارم وجود دارد  تصريح كرد: در شوراي چهارم اساس كار اين است كه به امور عقب افتاده رسيدگي شود.
وي ياد آور شد :بنده تنها كارگر عضو شوراي شهر هستم كه سه دوره متوالي در خدمت  شهروندان ساري بوده ام و از افتخارات من اين است كه حلال ترين حقوق را گرفتم.
وي در ادامه روز ملي خليج فارس را گرامي داشت و در خاتمه با  تشكر از شهردار پر تلاش ساري اعلام كرد:يك كانال  هدايت آب از فروشگاه رفاه تا سينما با حدود 5 ميليارد هزينه در حال احداث  است و چون پروژه بزرگي است بايد اطلاع رساني شود و اميدوارم تبليغ تلقي نشود. /ف250



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.